Ana Sayfa          Yabancı Filmler          Yerli Filmler          Film izle         

Kapat

Hür Adam Filmi izLe

Yapım:2010 ~ Türkiye
Tür: Biyografi, Dram, Tarih
Yönetmen:Mehmet Tanrısever

Oyuncular:Bülent Polat, Ahmet Yenilmez, Taylan Güner, Mürşit Ağa Bağ, Orhan Aydın, Tekin Temel, Halil İbrahim Kalaycıoğlu, Mesut Çakarlı, Murat Coşkuner, Yaşar Üzer Senaryo:Ahmet çetin, Mehmet Uyar, Mehmet Tanrısever Yapımcı:Mehmet Tanrısever
Görüntü Yönetmeni: Ali Özel


Hür Adam

Tüm kadın giyim markası fırsatları için tıklayın !


film izle | online film izle | bedava film izle

7 film yorumu:

hür adam filmi izle dedi ki...

Film hakkındaki fikirlerinizi lütfen paylaşın...

Adsız dedi ki...

Sıradışı bir filme benziyor bakmak lazım

Adsız dedi ki...

Bu filmi izleyenler lütfen anlatsın çok merak ediyorum nette hiç bulamadım filmi o kadar da aradım ama yok gidip izlemeye değer mi? Önerirmisiniz? Biraz bilgi lütfen. Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Kimse mi izlememiş bu filmi yahu

Adsız dedi ki...

filmi izlemedim fakat BEDİÜZZAMAN SAİD NURSİNİN hsystını okudum ve biliyorum.bence her müslüman onu bilmeli tanımalı.sadece kendi imanını değil tüm insanlığın imanını kurtarmak isteyen bir alim O...

Adsız dedi ki...

Cok iyi yapmissinz Allah sizlerden razi olsun.

Adsız dedi ki...

fil açılmıyorki izleyelim

Yorum Gönder

 
Bu Sitede Online Film izleyebilirsiniz. Ancak Sitemizdeki Videolar Yahoo ve Google Benzeri Sitelerden Alıntıdır. Telif Haklarına Aykırı Yayınlardan Kaçınmaktayız.
film izle online film izle bedava film izle