Ana Sayfa          Yabancı Filmler          Yerli Filmler          Film izle         

Kapat

Ya Sonra Filmi izLe

Puanı:film henüz vizyona girmemiş
Yapım:2010 ~ Türkiye
Tür:Dram, Komedi, Romantik
Yönetmen:Özcan Deniz
Oyuncular:Ayşen Gruda, Deniz Çakır, Cezmi Baskın, Naz Elmas, Barış Falay, Özcan Deniz, Janset Paçal, Ragıp Savaş, Fatma Toptaş, Erdem Akakçe, Mehmet Ulay, Aliye Uzunatağan, Mehmet Aslan (1974), Altuğ Yücel, Atakan ılgazdağ, İsmail Düvenci
Senaryo:Özcan Deniz


Yapımcı:Ercan Deniz, Sinan Tekin, Vural Turunç
Görüntü Yönetmeni:Altan Dönmez
Müzik:Özcan Deniz, Yıldıray Gürgen
Filmin Websitesi:www.yasonrafilm.com
Gösterim Tarihi: 25 Şubat 2011 (Türkiye)


Tüm kadın giyim markası fırsatları için tıklayın !


film izle | online film izle | bedava film izle

10 film yorumu:

ya sonra filmi izle dedi ki...

Lütfen film hakkında yorum ekleyin.

Adsız dedi ki...

Yönetmen Özcan Deniz bu yüzden çok merak ediyorum filmi ve güzel olacağını umuyorum. Bekleyip görücez :)

Adsız dedi ki...

Ben Özcan Deniz hayranıyım asmalı komaktan beri hep akip ediyorum onu izlicem mutlaksa bu filmini de. Filmde naz elmas ta oyuncuymuş özcanla yakışıyo haziran gecesi dizisinde izlemiştim ikisini daha önce teşekkürler

Adsız dedi ki...

Güzel gibi :) bakıcaz bakalım...

Adsız dedi ki...

ben azerbaycandan fidan.ben kendim rejissorluqu okudugum icin ozcan denizin filimlerin cok seviyorum,fanati oldugun icinde oyle yeni filminin farqmanina bakdim coxk guzel bir film BAWARILAR DILIYORUM.

Adsız dedi ki...

üzgünüm ama fragmana aldanıp gitmeyin derim..farklı bi giriş yapılmış ama film berbat

Adsız dedi ki...

SÜPER FİLM..HERKESE GİTMESİNİ TAVSİYE EDERİM..:)

Adsız dedi ki...

Çok güzel film. Özcan Deniz'den beklediğim perforansın çok üstündeydi film. Tebrikler...

Adsız dedi ki...

men AZERBAYCANDAN ARZU.cox gozel filimdi,cox beyendim.TURKIYEDE sinemada izledim,cox tesirli idi.............

Adsız dedi ki...

salam.ben azeri Nergiz ben bu filmi cok beyeniyorum,yakin bir zamanda istambula gidecem ve bu filmi izleyecem.seni cok seviyorum ozcanim benim

Yorum Gönder

 
Bu Sitede Online Film izleyebilirsiniz. Ancak Sitemizdeki Videolar Yahoo ve Google Benzeri Sitelerden Alıntıdır. Telif Haklarına Aykırı Yayınlardan Kaçınmaktayız.
film izle online film izle bedava film izle