Ana Sayfa          Yabancı Filmler          Yerli Filmler          Film izle         

Kapat

Zor Baba 3 Online izLe

Başrollerini Jessica Alba ve Robert De Niro gibi ünlü yıldızların paylaştığı Zor Baba 3 Filmi 24 Aralık’ta gösterime girecek.Serinin 3. filmi diğer serileri kadar güzel olması beklenirken,ABD yapımı komik film izlemek isteyenler için mantıklı tercih olabilir.

Film Hakkında Bilgi:
Yapım:2010~ ABD
Tür:Komedi
Yönetmen:Peter Segal, Paul Weitz
Senaryo:John Hamburg, Greg Glienna, Victoria Strouse,Larry Stuckey, Mary Ruth Clarke
Yapımcı:Robert De Niro,Jane Rosenthal, Meghan Lyvers,Brandon Brito, Jay Roach
Görüntü Yönetmeni:Remi Adefarasin
Müzik:Stephen Trask
Gösterim Tarihi: 24 Aralık 2010 (Türkiye)



Zor Baba 3

Tüm kadın giyim markası fırsatları için tıklayın !


film izle | online film izle | bedava film izle

5 film yorumu:

zor baba 3 online izle dedi ki...

Zor Baba 'yı izleyen varsa biraz bilgi versin lütfen film hakkında :)

Adsız dedi ki...

Filmi izlemedim ama fragmanı izledim ilk fırsatta filmi de izlicem hele biyayına girsin de :) güzel film olduğundan eminim önceki sayılarını da izlemiştim güzeldi bu yüzden 3. sünün de güzel olacağını düşünüyorum umarım yanılmam.

Adsız dedi ki...

Bu filmi sinemada izlemeyi düşünüyorum umarım sinemaya gittiğime değecek kalitede bir filmdir :) film hakkında gitmeden önce birkaç yorum okumak istedim ama kimse bi açıklama yapmamış henüz.

Adsız dedi ki...

Film bu işte!

Adsız dedi ki...

Son yıllarda çekilen en kaliteli filmlerden biri zor baba bence

Yorum Gönder

 
Bu Sitede Online Film izleyebilirsiniz. Ancak Sitemizdeki Videolar Yahoo ve Google Benzeri Sitelerden Alıntıdır. Telif Haklarına Aykırı Yayınlardan Kaçınmaktayız.
film izle online film izle bedava film izle