Ana Sayfa          Yabancı Filmler          Yerli Filmler          Film izle         

Kapat

Testere 7 Türkçe Dublaj izLe

testere 7 türkçe dublaj izle
Testere serileri inanılmaz derecede tuzaklarla geçen ve insanın tüylerini ürperten bir yapıya dönüşmüş korku ve gerilim türündeki bir seridir. Testere 7 ise 2010 yılında gösterime 3D olarak girmiş ve izleyicilerinin beğenisini kazanmıştır. Filmizle.com.tr ekibi olarak sinemada izlediğimiz film ekip elemanları tarafından 10 üzerinden 7 puanla ortalanmış ve beğenisini kazanmıştır. Kısacası 3D olarak sinemada izlediğinizde tek söz olarak sinemada sizi kesiyorlar… Jigsaw’un zulmünden kurtulmuş kurbanlar bir araya gelir ve testere lanetini kaldırmak için bir plan yaparlar.
Jigsaw’un ölümcül yasası devam ederken, Jigsaw’dan kurtulan bir grup insan kendilerine yardımcı olunması için destek ararlar ve bu destekçilerin en başında Bobby Dagen adında Jigsaw’dan kurtulmuş biri vardır. Bobby Dagen’ın gizli sırlarından yeni bir terör dalgası ortaya çıkacaktır.

Gösterim tarihi: 12 Kasım 2010
Filmizle puanı: 7.0/10
IMDB puanı: 6.0/10
Yapım: 2010
Oyuncular: Tobin Bell, Chester Bennington, Sean Patrick Flanery, Costas Mandylor, Ken Leung, Betsy Russell, Gina Holden, Cary Elwes, Greg Bryk, Franky G, Shauna Macdonald, Tanedra Howard, Rachel Wilson, Alexandra Bokyun Chun, James Van Patten, Joris Jarsky, Chad Donella, Dean Armstrong, Johnny Yong Bosch, Kevin Rushton, Lindsay Felton, Simon Northwood, Claudia Difolco, Çad Donella, Dru Viergever, Elizabeth Rowin, Ishan Morris, Jon Cor, Kevin Mcgarry, Larissa Gomes, Laurence Anthony, Naomi Snieckus, Natalie Tran, Rebecca Marshall
Tür: 3 Boyutlu, Gerilim, Gizem, Korku, Polisiye, Psikolojik
Senaryo: Patrick Melton, Marcus Dunstan
Yönetmen: David Hackl, Kevin Greutert


Testere 7 3D Part 1.


Testere 7 3D Part 2

Tüm kadın giyim markası fırsatları için tıklayın !


film izle | online film izle | bedava film izle

24 film yorumu:

Testere 7 Türkçe Dublaj izLe dedi ki...

Bugüne kadar yayınlanan Testere serisini izledim, başka çekilse yine de izlerdim ancak 7 nin bu serinin sonu olduğunu duydum. Güzel seriydi. Finali de güzel olmuş keşke devam etse. Daha seyrek olsa da yine de çekilmeye devam etse izlerdim ama veda zamanı gelmiş Testereye :D
Neyse iyi seyirler...

Adsız dedi ki...

Testere serisi vazgeçilmez favori filmlerim arasında ama keşke hiç bitmeseydi. Filme gelirsek bu seriye yakışır bir final olmuş ayrıca yeni yeni çıkmaya başlayan 3D film olarak çekilmesi ayrı bir güzellik katmış..

Ela dedi ki...

Hiç o kadar da abartıldığı gibi korkunç değildi bence ama güzel yine de izlenebilir ama ben korkmadım hiç :)

Adsız dedi ki...

Güzel film teşekkürler...

Emre dedi ki...

Yorumlara bakılırsa güzel film izleyecem bakalım nasılmış :) diğer sayılarını bende izledim tek bu var izlemediğim beklentim yüksek umarım finale yakışır bir film olmuştur görcez

apaçi dedi ki...

selam ela naber?

Eyşan dedi ki...

Mutlaka izlemelisiniz güzel filmdi ;)

Testere 7 türkçe dublaj izle dedi ki...

Teşekkürler...

Berk dedi ki...

Haha dizi gibi olmuştu zaten bitmesi iyi oldu sevindim :D

Halis dedi ki...

Ben sevinmedim bitmesine hatta üzüldüm :( testere serisine 10 yeni film daha eklense yine de izlerdim keşke bitmeseydi...

Adsız dedi ki...

Güzel film güzel...

Adsız dedi ki...

Apaçi arayış ne :D

Adsız dedi ki...

Gösterime girdiği ilk gün izledim ama pek beğenmedim

Adsız dedi ki...

işte film bu ya... testere

testere 7 türkçe dublaj izle dedi ki...

3D testere de izledik sonunda. Güzel finaldi... =)

Adsız dedi ki...

Güzel film emeği geçenlere teşekkürler

Adsız dedi ki...

güzel film ama yemekten önce izlemeyin :D

CeyLa dedi ki...

bende beğendim muhteşem bir final yapmışlar testere izleyicilerinin geneli sevmiş zaten gerçekten güzel olmasa bu kadar olumlu yorum da almazdı zaten neyse izlemeyen kaldıysa tavsiye ediyorum :D izleyin mutlaka

Adsız dedi ki...

3D süper bişey ya!

Adsız dedi ki...

SUPERRRRRRRRRRRRRRRRR OLMUSSSSSSS

Saw dedi ki...

Fena film ya en güzel serilerinden biri...:D

Adsız dedi ki...

Teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

bu nasıl film insan türkçe düblaj yapar amk

testere 7 dedi ki...

Partlar güncellendi...

Yorum Gönder

 
Bu Sitede Online Film izleyebilirsiniz. Ancak Sitemizdeki Videolar Yahoo ve Google Benzeri Sitelerden Alıntıdır. Telif Haklarına Aykırı Yayınlardan Kaçınmaktayız.
film izle online film izle bedava film izle