Ana Sayfa          Yabancı Filmler          Yerli Filmler          Film izle         

Kapat

Hababam Sınıfı Üç Buçuk Film izle

Seyirci Puanı:6.3/10Yapımı:2006 ~ Türkiye
Türü:Aile, Dram, Gençlik, Komedi
Yönetmeni:Ferdi Eğilmez
Senaristi:Kemal Kenan Ergen
Senaryo (Kitap):Rıfat Ilgaz
Yapımcıları:Ferdi Eğilmez, Murat Akdilek
Süresi:1 saat 38 dk

Yeşilçam'ın vazgeçilmezlerinden olan Hababam sınıfına günümüz oyuncuları tekrar hayat verince de bir farklı oldu. Güçlü oyuncu kadrosuyla böylesine haylaz bir sınıfı adam etmek için elden ne gelir ki?
Başrol Oyuncuları: Şafak Sezer, Halit Akçatepe, Peker Açıkalın, Mehmet Ali Erbil, Cengiz Küçükayvaz




Tüm kadın giyim markası fırsatları için tıklayın !


film izle | online film izle | bedava film izle

6 film yorumu:

Adsız dedi ki...

Çok komik bu film ya :)
Eski hababam sınıfını da çok seviyodum defalarca izlemiştim. Bu kez yenisini izlemek istedim eski hababamdaki tadı alamayacağım önyargısıyla üstelik. Ama hiçte düşündüğüm gibi olmadı. Gerçekten güldüm :) İzlemelisiniz...

Adsız dedi ki...

evet çok komik

Adsız dedi ki...

Sevdim ben de bu filmi ama eskilerini izlemedim hiç ama teyzemler izlemişler hep biliyolar ben de izlicem eskileri de merak ediyorum çünkü çok güzel diye duydum hep

Adsız dedi ki...

ya bune hiç biri açılmıyo yaw

Adsız dedi ki...

haha çok güzel

Adsız dedi ki...

açılmıyo

Yorum Gönder

 
Bu Sitede Online Film izleyebilirsiniz. Ancak Sitemizdeki Videolar Yahoo ve Google Benzeri Sitelerden Alıntıdır. Telif Haklarına Aykırı Yayınlardan Kaçınmaktayız.
film izle online film izle bedava film izle